Interviul „Te iubesc” şi viaţa e frumoasă!


???????????????????????????????Copii ştiu să iubească, ştiu să iubească, să iubească, să iubească şi iar să iubească necondiţionat. Ei ştiu să ierte uşor, fără resentimente, fără resentimente…

Emoţionant: „Eu sunt o fereastră deschisă pentru zborul visurilor noastre,
Te Iubesc până la Doamne, Doamne şi înapoi, de un infinit de ori,
O lume în care ne iubim şi tu o ştii,
Mă ai, mă vrei, iar eu, eu te privesc şi nu-mi ajunge,
Te simt şi nu mă satur, te am şi te mai vreau… şi te mai vreau…

De Doina Bejenaru Publicat în Diverse

Lasă un răspuns

