Dor de bunicul Grigore Vieru


117666_articolExistă oameni care trec prin viaţa noastră şi nu tot timpul le putem estima valoarea. Există oameni care lasă în urma lor nu doar comori inestimabile, dar şi amprente pe care nici un burete şi nici o soluţie din lumea asta nu le poate şterge.

Bunicul Grigore Vieru a fost, este şi rămâne un astfel de om. El nu s-a temut de cenzură, nici de critici, nici de bârfitori, nici chiar de moarte! El a trăit frumos şi a aşternut pe foaie gânduri preţioase, gânduri care descriu cele mai frumoase comori pe care le avem ca neam, ca oameni, ca identităţi create de Dumnezeu.

El a ştiut să descrie pe Dumnezeu şi să spună despre frumuseţea Lui de Creator, chiar şi atunci când cenzura era la putere. El e un mare om care a lăsat amprente adânci în inima mea şi nu nimeni nu le va şterge.

Prima dată când am fost cel mai aproape de acest om, era pe un pat de boală. Era cred la al şaselea atac de cord 😦 Am fost cu dl Morăraş şi colegi de facultate. Atunci mi-a ţinut mâinile în palmele lui calde, m-au copleşit emoţii pe care nu pot să le descriu… Acest om emana căldură, dragoste şi pace. În acest om am văzut prezenţa şi divinitatea lui Dumnezeu. Acest om va rămâne în memoria mea un titan intelectual nu prin ce a scris, ci prin ce a emanat prin trăirea şi viaţa lui.

Grigore Vieru a fost un mare OM. Mii dor de o lansare de carte cu acest om. Ce păcat că nu mai este 😦

De Doina Bejenaru Publicat în Diverse

Lasă un răspuns

