Evenimente speciale cu Viorel Iuga la Chişinău


Pentru cei care v-aţi pregătit să fiţi parte la toate întâlnirile cu participarea fratelui Viorel Iuga vreau să vă anunţ câteva modificări.

Întâlnirile de marţi şi miercuri la biserica „Isus Salvatorul” au fost anulate datorită faptului că nu au fost bilete la avion spre Chişinău pentru acea zi şi Viorel Iuga va ajunge abia miercuri seara târziu la Chişinău.

Rămân valabile întâlnirile de joi şi vineri la biserica „Betel” din sectorul Poşta Veche. Acolo vor fi două seri speciale pentru familişti şi pentru cei care se pregătesc să întemeieze o familie. Mesajul va fi predicat în română cu traducere în limba rusă.

Sâmbătă, de la ora 10:00 toţi tinerii din comunitatea Chişinău, dar şi cei din ţară sunt aşteptaţi la o conferinţă specială cu tema: „Lucrurile pe care trebuie să le cunosc până la căsătorie”. Mesajul va fi predicat de fratele Viorel Iuga. Pentru cei care nu puteţi ajunge la eveniment sau sunteţi în afara ţării, vrem să vă anunţăm că televiziunea creştină pe internet Moldova Creştină va transmite LIVE conferinţa.

Duminică, fratele Viorel Iuga va participa la sărbătoare bisericii „Isus Salvatorul” – botezul Nou Testamental.

Vă reamintesc că în cadrul acestor întâlniri veţi putea procura cărţile autorului Viorel Iuga. De această dată aveţi posibilitatea să cumpăraţi şi volume noi, care nu au mai fost de mult în Moldova.

Sunteţi aşteptaţi cu drag la întâlnirile cu participarea lui Viorel Iuga.

6 comentarii la “Evenimente speciale cu Viorel Iuga la Chişinău

  1. Bună Doinutza. Eu încă aştept cu nerăbdare un rezumat de la conferinţă, aşa cum ai promis!
    Fi binecuvântată!

  2. Bună Doinitza! Eu încă aştept cu nerăbdare un rezumat de la conferinţă, aşa cum ai promis!
    Hmmm…nu ai putea face fulgi un pic mai mari?, sunt prea mărunţi….ar fi cu adevărat superbă pagina cu ei mai mari!!
    Fi binecuvântată!

  3. Bună Beniamin. Scuze te întârziere, mai durează puţin timp. Eu acum m-am angajat la un nou loc de muncă şi am rămas un pic în urmă. O să scriu şi o să pun poze zilele astea.
    Fulgii nu i-am pus eu, ei sunt automat de la wordpress şi ca să îi fac mai mari am nevoie de un băiat deştept care ştie cum se face. Ştiu că colegul meu de la ŞtiriCreştine.ro anul trecut a făcut aşa ceva dar eu nu ştiu cum 🙂
    Îi las aşa, mulţumesc pentru fidelitate.

  4. Multumesc pentru raspuns Doinitza. O sa am rabdare, am urmarit live, dar a mers greu….
    Hm …ce job ai? unde lucri?
    Eu nu ma pricep la „fulgi”, dar de ce nu ii ceri colegului tau sa iti faca si tie? Prima data am crezut ca are probleme monitorul meu…:-p
    Spor si multe succese la locul de munca!

  5. Sunt foarte prinsă cu noul job şi colegul meu cred că e foarte ocupat, nu am mai discutat de mult. NU m-am gândit la fulgi, nu e aşa de important acum pentru mine. Încerc cât mai urgent să scriu materialele pentru ziar şi atunci vor apărea şi pe blog.
    Acum sunt proaspăt angajat a Companiei Publice Teleradio-Moldova. Lucrez de fapt la site-ul companiei http://www.new.trm.md, curând după lansare va fi http://www.trm.md.

  6. Pingback: amintiri frumoase

Lasă un răspuns

