Panoul de onoare revine la Radio Filadelfia cu o mărturie de la Bistriţa


Luni de la ora 21:10 pe undele Radio Filadelfia revine emisiunea realizată de Mihai Dragoman „Panoul de Onoare”. În noul sezon la „Panoul de onoare” aducem o istorie de viaţă. Bianca Fizeşan ne povesteşte cum a auzit vocea blândă de tată a lui Dumnezeu şi a primit iubirea Lui care ia schimbat total viaţa.

„Eram un suflet pierdut, asta pot să spun acum după ce am trăit experienţa cu Dumnezeu…  Am fost robită de viciul fumatului timp de nouă ani. Am încercat să renunţ la acest obicei nesănătos şi când eram în lume dar nu am reuşit. Când am cunosc pe Dumnezeu m-am rugat şi El m-a eliberat. Era ca şi cum nu aş fi fumat niciodată… În urmă cu doi ani de zile într-un mod minunat Dumnezeu mi s-a descoperit… parcă îmi spunea, Bianca te aştept de 2000 mii de ani…”

Ascultă mărturia Biancăi în exclusivitate pe Radio Filadelfia, luni de la ora 21:10.

Lasă un răspuns

