Ridică-ţi privirea şi vezi


Un prieten mi-a spus: „Mi-am dat seama că de multe ori Dumnezeu face lucruri mari în viaţa mea dar eu nici măcar nu-mi dau seama şi nu-I mulţumesc”.

Ţi s-a întâmplat vreodată să nu observi Mâna Domnului în viaţa ta?

Zilele acestea, trecând printr-o perioadă grea împreună cu familia mea, Dumnezeu mi-a amintit de Psalmul 91 şi mintea mea s-a oprit asupra acestui verset, versetul 8. Oare ce vrea să-mi spună Dumnezeu? Cred că El vrea doar să aştept şi să privesc cum EL va lucra. Chiar daca în situaţia mea nu trebuie să aştept „răsplătirea celor răi” ci doar ca operaţia mamei să iasa bine, ştiu că voia Lui este perfectă, este desăvârşită şi că El este dragoste chiar dacă sunt situaţii când nu simţim asta concret.

În mintea mea vine acum versetul din Exod 14:14 „Domnul va lucra pentru voi, dar voi staţi liniştiţi”. Nu am de ce să mă agit, de ce să mă îngrijorez. Oricum îngrijorarea nu rezolvă nimic ci mai rău face pentru că Dumnezeu ne cere să avem încredere în El iar atunci când ne îngrijorăm înseamnă că nu am credinţa iar necredinţa este neascultare, este păcat. Evrei 11:6.

Cum sunt eu? Îmi ridic ochii să văd lucruriile minunate ale Lui în viaţa mea. Realizez eu cât de mult lucrează El? Îi mulţumesc Lui pentru TOATE lucruriile (TOATE înseamnă TOATE fără excepţie!!!)

„Tată Îţi mulţumesc că mă iubeşti atât de mult, că nu sunt singură în astfel de momente şi că ştiu că Tu eşti cu mine, că lupţi pentru mine şi pentru sănătatea mamei. Îţi mulţumesc că Tu faci lucruriile frumoase la vremea Ta (Ecl 3:14). Iartă-mă că de prea multe ori tu ai lucrat şi eu nu Ţi-am mulţumit. Vreau să ridic ochii şi să văd lucrările Tale!

Haideţi să devenim mai sensibili în a observa ce face El în viaţa noastră şi să-I mulţumim!

Ada R.

 

Lasă un răspuns

