Salutare lume mare


Cu siguranţă credeţi că m-am pierdut cu totul după atâta amar de vreme fără activitate pe blog. Traficul a scăzut total, dar revin încetişor, nu am uitat de blog. Acum mai scriu pe http://www.actualitate.md, continui cu ziarul Cuvântul Adevărului şi mai am câteva activităţi interesante prin care învăţ să fiu la un nivel mai bun în jurnalism.

Pentru cei care nu ştiti, am mai trecut şi prin nişte încercări grele de familie. Vreau să mulţumesc tuturor celor care au fost alături de mine în rugăciune chiar dacă nu au ştiut pe unde sunt. Şi acum scriu foarte mult, dar problema e că nu mai apuc să le pun şi pe blog. Ştiu că e foarte important pentru mulţi tot ce postam până acum, dar nu mai am suficient timp pentru asta acum.

Domnul să fie cu voi cu toţi şi să vă întărească în tot ce faceţi. Slujiţi pe Domnul şi încercaţi să rămâneţi lângă El, indiferent de obstacolele care vin în calea vieţii. Asta e cel mai important lucru în viaţă – relaţia cu El.

Sper să ne auzim pe blog cât mai curând. Cu respect şi dragoste în Cristos, Doiniţa.

Lasă un răspuns

