Un Cuvânt care mi-a schimbat viaţa.


În fiecare zi, lucrăm, alergăm, mâncăm la repezeală sau câteodată şi uităm. Viteza vieţii în secolul nostru, i-a amploare cu fiecare zi din ce în ce mai mult. Muncim şi alergăm ca să trăim, şi în alergarea noastră uităm să mai trăim. Ajungem să obosim de noi înşine, şi nu mai trăim ci existăm. Lăsăm ca lucrurile importante să treacă pe lângă noi, şi nu ne bucurăm de tot ce ne-a dat Dumnezeu în dragostea Sa pentru noi.

Ai trăit aşa experienţă în viaţa ta? Te regăseşti în afirmaţiile de mai sus? Eu am fost pe acolo, dar am găsit o soluţie şi vreau să o împărtăşesc cu tine. Anul 2009 a fost cel mai greu episod din viaţa mea. Aglomerarea şi stresul pentru că nu reuşesc să fac tot, mă obosea şi mă  din eficienţă. Aveam nevoie acută de odihnă emoţională, fizică şi spirituală.

În vacanţa de iarnă am lăsat toate responsabilităţile în urmă şi am plecat la sudul Moldovei pentru o săptămână de studiu intensiv la a opta sesiune din cadrul Institului Biblic Inductiv „Precept Ministries” din Moldova. Acolo am studiat cursul „Legământ”. Înţelegerea legămintelor lui Dumnezeu este asemenea găsirii pietrei din capul unghiului clădirii, care ţine totul împreună. Odihna, bucuria, şi biruinţa aparţin credincioşilor care Îl cunosc într-adevăr pe Dumnezeu ca un Dumnezeu credincios, care Îşi ţine legământul.

Cursul este alcătuit din 11 lecţii. Manualul în sine este o istorie a legâmintelor dintre Dumnezeu şi oameni, şi dintre oameni şi oameni încă de la începuturi. Legământul în sine este un act de dragoste din partea lui Dumnezeu pentru noi oamenii.

La acest curs am descoperit caracterul minunat a lui Dumnezeu de Tată. Am descoperit câtă răbdare are faţă de noi oamenii nerecunoscători şi neascultători. Dumnezeu este cel care i-a iniţiativa de a încheia legământ cu oamenii. Şi venea să încheie legământ cu oamenii, atunci când aceştia se aflau în situaţii dificile. Legământul cu Dumnezeu este o corabie de salvare. Pentru Noe a însemnat salvarea vieţii. Pentru Avraam, urmaş, ţară, o seminţie aşa cum nici nu a visat. Pentru poporul Israel salvarea din robie. Pentru noi, prin Domnul Isus mântuire din robia păcatului.

Cursul „Legământ” îţi poate schimba cursul vieţii tale. Dacă ai obosit şi nu mai vezi lumina în capătul tunelului, nu uita în legământul cu El poţi primi tot de ce ai nevoie. În legământ Dumnezeu este prieten, tată, ocrotitor, iertător, binefăcător. Dacă alegi să închei legământ cu Dumnezeu, te asigur că doar vei câştiga.

Te invit în fiecar vineri la Biserica „Isus Salvatorul” la ora 16:00 să studiem lucrurile minunate ale lui Dumnezeu pe care nu le-a lăsat în Cuvântul Său. Vino cu no să facem o călătorie prin veacuri să vedem legăminte, tradiţii şi obiceiuri care îşi au originea în Dumnezeu. Vino să Îl regăseşti pe Dumnezeul tău, şi identitatea ta în EL.

De Doina Bejenaru Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

