Bisericile din Londra asigură oamenilor de pe stradă adăpost şi mese calde


Bisericile din Nordul Londrei au grijă de oamenii fără adăpost, oferindu-le căldură şi hrana necesară,în cadrul programului de iarnă Route 18 Brent Winter Shelter. Şapte biserici la rândul lor vor îngriji adăpostul în fiecare noapte următoarele patru luni.

Potrivit Christiantoday, adăpostul asigură oamenilor locali un pat pentru o noapte, cină, un grup de voluntari şi profesionişti şi acces la Cricklewood Homeless Preocupare (Asociaţia pentru îngrijirea oamenilor fără adăpost) care îi pot ajuta să-şi găsească adăpost permanent şi posibilitatea să-şi rezolve şi alte probleme.

Programul Route 18 Brent Winter Shelter, activează deja al doilea an, după ce a fost început anul trecut de Cricklewood Homeless Concern şi South of Brent Deanery Community Development Project (proiect de dezvoltare în partea de Sus a oraşului Brent).

Iarna trecută, de adăpost s-au implicat 240 de voluntari din diferite biserici, au fost asigurate 1100 de paturi, precum şi peste 2.200 de porţii de hrană pentru persoanele fără adăpost din oraşul Brent.

In acest an, fiind deschis în decembrie cu participarea episcopului Pete Broadbent şi primarul din Brent, Jim Sullivan, adăpostul va oferi hrană şi adăpost persoanelor fără locuinţă chiar în perioada de Crăciun.

Episcopul Broadbent a spus ca programul este “un exemplu real pentru bisericile din Brent şi pentru societăţile care lucrează împreună”.

La o întâlnire ce a avut loc saptămâna trecută la Downing Street, prim-ministru Gordon Brown a lăudat doi voluntari implicaţi în program, responsabili ca nici una din persoanele fără adăpost să nu doarmă pe strazile din Brent în această iarna. Marlon Nelson, un ofiţer la Community Development (dezvoltare comunitară) a fost unul dintre voluntarii care a primit laude de la primul-ministru. “Vreau sa aduc un omagiu tuturor care au lucrat neobosiţi, ca să garanteze succesul adopostului de noapte” – a spus primul-ministru.

Tradus de Veronica Bucur

Sursa: Ştirile lumii Creştine

3 comentarii la “Bisericile din Londra asigură oamenilor de pe stradă adăpost şi mese calde

  1. Pingback: Întâlnirea tinerilor penticostali din Cluj la Biserica Penticostală Plopilor « Clujul Evanghelic

  2. sunt in londra din 25 ianuarie, am facut imprumut la banca ca pot ajunge aici , dar ca altii eu nu am avut noroc , am fost parasit de cel care ma adus, am avut unde lociu o perioada,si nu am lucrat decat 8 zile la o spalatorie auto pe bani de nimic, nici macar 30 pe ora, am luat si 57 pt trei zile luate la un loc si acum imi petrec ultima mea noapte sub acoperis.maine la ora asta este posibil sa ajung in strada, de fapt mai ca sigur, daca este cineva care citeste mesajul meu si poate sa ma indrume la una din aceste biserici il rog sa o faca pentru ca sunt si speriat si disperat, eu inca mai stau in noaptea asta in burn oak la 8 magazina de statia de metrou , iar nr meu de telefon este 07721721273.nu am la mine decat 10 p , nu am decat necunoscuti in jur sunt o fatza trista intrun regat de oameni preocupati, pacat ,pacat de visul meu spulberat, pe face ma gasiti la casin71@yahoo.comdaca puteti sa ajutati cucerva faceti pt casunt chiar disperat

  3. Ma bucur pentru acest Episcop care sa implocat in problemele de Zi cu Zi pentru oamenii strazii din Brent. Va rog sa-mi confirmati daca se fac milostenii mari pentru oamenii strazii din Londra si daca se implica autoritatile centrale locale din Londra.

Lasă un răspuns

