SperBlog 2009?!!!


superblog2009_micPlimbându-mă pe net am dat de un nou concurs pentru blogheri, SuperBlog 2009. Cu părere de rău am dat cam târziu de el, dar nu e prea târziu mai am o şansă să fiu măcar printre ultimii.

Vreau să particip la concursul SuperBlog 2009!!!

Dacă ai şi tu un blog mai ai două zile la dispoziţie să te înscrii în cursa SuperBlog 2009.

România progresează, oare chiar e real să faci bani din bloghing. Încă nu sunt foarte sigură de asta, dar încerc acum să mă conving de asta. Fii şi tu pe fază, dă un clik pe PCNews, şi încriete la concursul SuperBlog 2009.

Lasă un răspuns

