Piedici în calea rugăciunilor ascultate(4)


„Dacă cerem ceva după voia Lui, ne ascultă” (1 Ioan 5:14)

Cel de-al patrulea obstacol în calea rugăciunii ascultate este rugăciunea care nu este dupa voia lui Dumnezeu. Biblia spune: „îndrăzneala pe care o avem la El, este că, dacă cerem ceva dupa voia Lui, ne ascultă… şi dacă ştim că ne ascultă, orice I-am cere, ştim că suntem stăpâni pe lucrurile pe care I le-am cerut”. Una din cele mai bune metode de a şti că ne rugăm după voia lui Dumnezeu este când ne rugăm după Cuvântul Lui. Foloseşte un verset, un pasaj sau un principiu din Scriptură pentru a susţine ceea ce aduci în rugăciune, pentru că Dumnezeu spune: „Eu veghez asupra Cuvântului Meu, ca să-l împlinesc” (Ieremia 1:12).

Uneori există lucruri pentru care dorim să ne rugăm. Dar nu suntem siguri dacă acele lucruri sunt în voia lui Dumnezeu pentru noi potrivit Scripturii. În acest caz, trebuie doar să-L întrebăm pe Dumnezeu dacă este voia Lui să facem lucrul acesta; şi să ne ajute să fim mulţumiţi de decizia Lui. Augustin a spus: „O, Doamne, ajută-mă să fac voia Ta ca şi cum ar fi a mea; pentru ca Tu să faci voia mea ca şi cum ar fi a Ta”. D.L Moody a spus: „Adu-ţi cererile înaintea lui Dumnezeu şi apoi spune: „Facă-Se voia Ta, nu voia mea”. Cea mai dulce lecţie pe care am învăţat-o în şcoala lui Dumnezeu este să-L las pe Dumenezeu să aleagă pentru mine”.

Când ne rugăm în armonie cu Dumnezeu, vom primi ceea ce cerem. Poate că trebui să aşteptăm, fiindcă timpul lui Dumnezeu este parte din planul Său, dar el se va împlini. Poate spunem: „Nu văd încă nimic, dar Dumnezeu mi-a promis lucrul acesta, aşa că e pe drum”. Iar dacă Dumnezeu nu ne dă ceea ce cerem, El ne va da ceva mai bun dacă umblăm în credinţă şi ne păstrăm o atitudine bună.

Lasă un răspuns

