Ne vedem duminica la Biserică


„Haidem la Casa Domnului!” (Psalmul 122:1)

Din ce cauză nu mergi la biserică? Înainte de a-mi da un răspuns, citeşte Ten Reasons Why I Never Wash [Zece motive pentru care nu mă spăl niciodată!]

1) Am fost obligat să mă spăl când eram copil; 2) Cei care se spală sunt cu toţii nişte făţarnici; ei cred că sunt mai curaţi decât ceialalţi; 3) Există atâtea feluri de săpun; pur şi simplu nu mă pot hotărî care este cel mai bun pentru mine; 4) Aveam obiceiul să mă spăl, dar m-am plictisit şi am renunţat; 5) Mă spăl doar la ocazii speciale, cum ar fi la Crăciun şi la Paşti; 6) Nici unul din prietenii mei nu se spală; 7) Voi începe să mă spăl când voi fi mai în vârsta şi mai murdar; 8) Nu am timp să mă spăl; 9) Baia nu este suficient de caldă iarna şi suficient de răcoroasă vara; 10) Cei care fabrica săpunul sunt interesaţi doar de banii tăi! Îţi sună cunoscut?

Vorbind despre biserica, Pavel scrie: „să nu fie nici o dezbinare în trup: ci mădularele să îngrijească deopotrivă unele de altele .. Voi sunteţi trupul lui Hristos, şi fiecare, în parte, mădularele lui” (1 Corinteni 12:25-27). Tu eşti mădular în trupul lui Hristos, biserica, aşa că trebuie să fii acolo! Watchman Nee spune: „Singur nu-l pot sluji eficient Domnului şi El nu va depune nici un efort să mă înveţe lucrul acesta. El va face ca uşile să se închidă şi mă va lăsa să mă dau efectiv cu capul de pereţi pâna voi pricepe ca am nevoie de ajutorul trupului, dar şi de al Domnului”, în casa lui Dumnezeu înveţi nişte adevăruri pe care nu le vei auzi în altă parte. Acolo vei gasi o familie spirituală careia să îi aparţii, o credinţă după care să trăieşti şi o focalizare pentru ochii tăi care să privească acolo unde trebuie: la Hristos! Aşadar, ne vedem duminica la biserica!

Lasă un răspuns

