Fii o binecuvantare pe odnoclasniki.ru


Ai cont pe odnoclasniki? Ce faci acolo? Cu vine vorbeşti? Cât timp petreci pe el? Ştiai că şi acest mijloc de comunicare poate fi o slujire şi o posibilitate de a aduce mai mulţi oameni la mântuire. Despre aceasta am învăţat aseară împreună cu fratele Vasile Filat la biserica care o păstoreşte „Buna Vestire”.

Cu siguranţă cei mai mulţi sunt dependenţi de aceste saituri, pentru că ele oferă multe posibilităţi de relaxare care necesită timp. Dar seminarul de aseară a avut scopul de a instrui cumodnoclasniki să slujeşti prin acest mijloc de comunicare. Diavolul foloseşte la maxim mijloacele tehnice şi progresul pentru a câştiga sufletele oamenilor pentru el. De ce noi copii lui Dumnezeu nu am faceo pentru Tatăl nostru Atoputernic.

Dar acum să vă spun cum a fost la seminar. Prima parte fratele Vasile a explicat cum îţi deschizi un cont pe odnoclasniki şi cum îl foloseşti, pentru că majoritatea celor prezenţi la seminar încă nu aveau un cont pe adnoclasniki. Apoi am pus la punct câteva principii cum să foloseşti eficient fără ca să fii dependent de această reţea. Iată care sunt ele:

Intri pe odnoclasniki pentru a…

  • căuta colegii de şcoală, universitate, liceu,m colegii de lucru, vecini necreştini.
  • îi contactezi printr-un scurt mesaj unde eşti ce faci, cum o mai duci, o scurtă informaţie despre tine.
  • ceri un număr de contact pentru a vă întâlni.
  • vesteştele evanghelia.
  • invitaţii la biserică, la grupul de studiu, sau după nevoile lor puteţi să îi invitaţi la cursurile de compiutere sau la engleză. Mai scurt ar fi să îi implicaţi în ceea ce faceţi dvs.

Reguli foarte importante pentru a nu deveni dependent.

  • planificăţi o oră pe săptămână ca să verifici şi să răspunzi la mesajele pe care le primeşti şi să cauţi noi persoane cu care să împărăşeşti evanghelia.
  • nu sta toată ziua pe el la plavrăgeală ca să pierzi timpul.

Cei care nu aveau cont odnocasniki au fost îndemnaţi să ăşi deschidă. Încă un detaliu important, pune la profil o poză clară în care să ţi se vadă faţa, pentru ca oamenii să te recunoască. Foloseşte invenţiile moderne pentru a prosăvi Numele lui Dumnezeu. Dacă ai o relaţi bună cu Dumnezeu nu te teme nu vei risca să păcătuieşti folosind acest mijloc de comunicare cu oamenii. Eu nu am avut profil pe acest sait până nu am văzut anunţul cu privire la această posibilitate pe moldovacrestina.net. Dar mă bucur că timp de o săptămână am găsit aici foarte mulţi prieteni plecaţi peste hotare şi chiar pe verişoara mea care se află în Italia şi nu puteam nicidecum comunica cu ea. Pe mulţi i-am încurajat cu mulţi am discutat despre binecuvântările şi harul lui Dumnezeu. Încă nu m-am întâlnit cu nimeni faţă în faţă din cei necreştini, dar foarte curând o să o fac.

Progresul a închis oamenii în casele lor în faţa calculatoarelor şi televizoarelor. Comunicarea dintre oameni este un factor foarte importat, dar tot atât de neglijat. Odnoclasniki este o platformă care adună mii de oameni din întreaga lume. O mare parte din ei nu ăl cunosc pe Domnul pentru că mii de pocăişi consideră compiuterul sau internetul ceva păcătos de care nu avem voie să ne atingem. Ai un copiuter acasa şi conctare la internet? Pentru ce le foloseşti? Sunt ele pentru tine o binecuvântare sau un blestem. Fii o solie de pace pentru miile de oameni care comunică doar prin tehnica moderna. Fii o binecuvântare pe odnoclasniki.ru.

De Doina Bejenaru Publicat în Ştiri

2 comentarii la “Fii o binecuvantare pe odnoclasniki.ru

  1. Si eu sant crestina siimi face placere ca si uni tineri isi fac timp si hentru Dumnezzeu,acesta este un lucru rar intilnit la tineri de azi.Biblia cuvintul inspirat chir asta ne indiamna sa facem.

Lasă un răspuns

