Reconectată la viaţa zbucimată.


Astăzi am terminat două evenimente importante din această lună. Acum sunt în tabăra de la Călăraşi, am venit aici pe la amează din tabăra de la Vadul lui VOdă. Luna august este cea mai plină de evenimente pentru mine. Nu am nici o zi liberă. Evenimente peste evenimente mă cheamă la dotoria de jurnalist, dar şi la dragostea creştinească care ne îndeamnă la dedicare în slujirea oamenilor.

În tabăra Eden din Călăraşi, începând cu ziua de ieri se desfăşoară o tabără pentru tinerele familii. Mâine se va încheia această tabără, iar luni tot în acest loc va începe o tabără pentru tineri.

Ieri s-a încheiat cel de-al 31-lea Congres al UBCEB, şi azi la tabăra „Brăduleţ” din Vadul lui Vodă s-a încheiat tabăra-conferinţă organizată de echipa „RomAf” din Anglia.

Mâine voi merge la sărbătoare la Ciorescu. Mai multe detalii despre toate acestea vă spun luni dimineaţa, când ajung la serviciu. Acolo am viteza la internet super tare.

Vă doresc un weekend frumos!!!

De Doina Bejenaru Publicat în Diverse

2 comentarii la “Reconectată la viaţa zbucimată.

Lasă un răspuns

