La mulţi ani frăţioare.


Astăzi întâi august, fratele meu Radu împlineşte 21 de ani. Nici nu îmi vine să cred, când am crescut aşa de mari. Este cu un an şi jumătate mai mic ca mine, dar e mai înalt. În această zi specială vreau să îţi urez cele mai minunate lucruri dinIMG_5388lume. Dar mai presus de tot îţi doresc ca bucuria mântuirii să îţi inunde sufletul, pacea să îţi mângâie sufletul în durere şi dragostea Domnul Isus să te înconjoare cu puterea ei în toate zilele vieţii tale.

Iar ca un cuvânt din partea Domnului îţi dedic psalmul 20.

Să te asculte Domnul în ziua necazului, să te ocrotească Numele Dumnezeului lui Iacov, să-ţi trimeată ajutor din locaşul Său cel Sfânt, şi să te sprijinească din Sion! Să-Şi aducă amnte de toate darurile tale de mâncare, şi să primească arderile tale de tot! Să-ţi dea ce-ţi doreşte inima, şi să-ţi împlinească toate planurile tale! Atunci eu  mă voi bucura de biruinţa ta, şi voi flutura steagul în Numele Dumnezeului nostru. DOmnul să-ţi asculte toate dorinţele tale„.

La mulţi ani! Mami mulţumesc tare pentru acest copil minune!!!

De Doina Bejenaru Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

