De ce să ne temem cel mai tare?


Faptul că comuniştii au devenit o minoritate în comparaţie cu democraţii este un motiv de bucurie. Dar, la acest moment cred că cu toţii ne frământă un subiect. Ce va fi mai departe???
Opoziţia mai are nevoie de 8 mandate pentru a alege preşedintele. Comuniştii mai au nevoie de 13 pentru aceeaşi procedură. Cine va ceda prima, opoziţia sau comuniştii? Sau, Lupu trădează democraţia şi trece înapoi în gaşca comuniştilor. După toate declaraţiile, atitudinile exprimate la televizor, eu mă tem cel mai tare de un lucru. Diacov va fi trădătorul! Se pare că Lupu nu are mare putere pentru decizie în PDM. Trebuie să fie unele condiţii în schimbul fotoliului din fruntea de partid. Şi apoi domnul Voronin prea îl laudă pe Diacov.

În cadrul unei conferinţe de presă Marian Lupu a asumat patidului cu care s-a căsătorit misiune istorică de a forma o coaliţie democratică pentru ameliorarea situaţiei politice din ţară. Interesant ce înseamnă aceasta? Citiţi comunicatul de presă cu ceea ce a declarat Lupu.

Ceva nu e în ordine la mijloc. Comuniştii au fost şi sunt în continuare foarte violenţi. Lupu cu Diacov o fac pe marii eroi, arătându-se drept unica soluţie pentru unificarea puterilor politice din Moldova. Aşa că de acest necunoscut eu mă tem. Mă tem pentru că nu ştiu de unde va fi lovitura. Acum e foarte important să susţinem pe cei care luptă împotriva comuniştilor, pe genunchi în rugăciune. La prima tură bănuielile de trădare nu sau adeverit, de ce nu am spera acum???

Dumnezeu ne-a mai dat o şansă, o speranţă. Se merită să nădăjduim în ceva mai bun. Noi facem viitorul. Ziua de 29 aprilie ne-a confirmat încă o dată, că daca nădăjduim putem primi ceea ce ne dorim. Dorinţele mele sau împlinit, rugăciunile mele au primit răspuns. Acum trebuie să ne rugăm ca PDM să nu treacă de partea comuniştilor.

SPERANŢA MOARE ULTIMA!!!

De Doina Bejenaru Publicat în Opinie

Lasă un răspuns

