Ce este KAIROS?


Dragi fraţi şi surori, slujitori şi lideri a bisericilor locale. Echipa de Mobilizare a Bisericilor la Misiune (MBM), din cadrul UECBRM, pune la dispoziţia dumneavostră un studiu despre misiune, intitulat Kairos.

Cursul Kairos este o unealtă folosită la moment pentru a trezi şi motiva membri bisericilor de a se implica în misiunea mondială.  Acest curs a fost deja predat de către fraţii din Romînia  la o parte dintre slujitorii bisericilor din Republica Moldova. Însă fiind preluat de la echipa din România  de un grup de tineri din Republica Moldova, el este predat în orice biserică care îşi arată dorinţa de a cunoaşte mai multe despre misiune şi de a se implica direct în misiunea mondială.

Cursul Kairos este mai mult decât un curs academic – este o experienţă! Nu este doar pentru câţiva indivizi care au primit chemarea de a merge pe câmpul de misiune, ci şi o pregătire pentru întreaga biserică, dacă aceasta vrea să devină o biserică misionară.

DSC00182

După susţinerea acestui curs, participanţilor li se oferă diverse posibilităţi de a se implica în cîmpul de misiune, cum ar fi rugăciunea pentru bisericile transculturale, susţinerea financiară, poate fi trimis în altă ţară ca misionar şi de asemenea pot deveni instructori.

Kairos a fost predat deja în două biserici din Republica Moldova, în satul Cojuşna şi Crocmaz. Ambele au fost motivate de a se implica în Misiune.

Iată cîteva mărturii a celor ce au participat la acest curs:

Am vazut ca Dumnezeu vrea ca fiecare copil al sau sa sa simnta nevoia si durerea pentru orice natiune. Acest curs m-a facut sa ma gandesc adanc la scopul vietii mele, la planurile mele, la viitorul meu, si la ceea ce fac eu pentru misiune, pentru ca am vazut ca misiunea este scopul lui Dumnezeu pentru fiecare crestin. Mult m-a provocat toate oportunitatile care le avea poporul Israel si pe care nu le-a folosit pentru a implini planul lui Dumnezeu. Cercetînd acest lucru am vazut ca noi Republica Moldova , avem aceleasi oportunitati si m-am intrebat ce-mi va zice Dumnezeu mie cu privire la asta? Ceea ce am decis eu personal , este sa concentram puterile pentru rugaciune mai intai cu tinerii si apoi cred sa formam un grup de rugaciune pentru Misiune, fiindca aceasta este mare parte din misine, o parte foarte importanta. Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a stricat planurile mele, planurile mele bune, si vrea sa le aduca la indeplinire pe a le sale desavarsite.”

Un alt slujitor scrie:” Eu personal ii multumesc lui Dumnezeu pentru cursul acesta si echipei prin care Dumnezeu m-a trezit si pe mine. Am inteles nevoia lumii si scopul bisericii. Deasemenea am inteles ca multe biserici au diferite scopuri  dar adeseori nu ceea ce ar dori Dumnezeu ca sa fie scopul lor.  Eu personal am luat o hotarare ca sa ma rog mai mult pentru nevoile lumii. Sa implic si familia mea sa se roage, sa motivez si pe altii la rugaciune, sa pun la colecta in special pentru misiune, si sa ridic aceasta intrebare motivand comitetul bisericii, ca in fiecare luna sa trimitem bani in fondul de misiune. Dorim sa primim mai multe informatii  si nevoi de rugaciune de pe campul de misiune.”

Iata de asemenea ce scrie o fetita de noua ani prezenta la toate zilele de seminar: „In mod personal, am simtit nevoia de a ma ruga pentru campul de misiune. Simnt nevoia de a incuraja misionarii din satul meu. Prin alte cuvinte doresc si eu sa devin o mica misionara din familia mea. Foarte mult doresc ca sa-l intaresc pe bunicul meu ca sa creada ca Isus e viu in vecii vecilor.”

Sperăm cu ajutorul lui Dumnezeu să ajungem şi în bisericile dumneavostră pentru a preda acest curs şi împreună să avem bucuria să ne implicăm în Misiunea Mondială care face parte din Scopul şi Planul lui Dumnezeu cu biserica Sa!

Dumnezeu să vă binecuvînteze!

Cu multă dragoste în Cristos, liderul echipei de predare a cursului Kairos, Nicu Holban.

Date de contact: mob. 069091622, email: nicuholban@gmail.com

Motive de rugăciune:

  1. Rugaţi-vă vă pentru ca Dumnezeu să ne dea înţelepcpine în predarea cursului.
  2. Pentru a forma noi echipe de instructori care să poată preda Kairos, in diverse regiuni din Republica Moldova.
  3. Pentru tabăra Kairos, care va avea loc în perioada, 17-22 august 2009.

2 comentarii la “Ce este KAIROS?

  1. salut
    poftim. ma bucur ca te ajuta aceasta rubrica. daca ai vre-un eveniment important si vrei sa il faci cunoscut la toata lumea atunci trimitemil si mie o sa il public.

Lasă un răspuns

