Am revenit în cuptor.


TImp de două săptămâni am fost în tabăra de la Călăraşi „Eden”. Un loc mai minunat pentru această vreme fierbinte nu stiu dacă poţi găsi în apropierea Chişinăului. Nu degeaba se numeşte Eden. Multă verdeaţă, căsuţe răcoroase, o linişte totală şi mâncare super gustoasă este tot ce  îţi trebuie, şi asta poţi să găseşti la Edenul din Călăraşi. Am fost acolo implicată ca lider, în proiectul „Ancoraţi pe Stâncă” din cadrul Organizaţiei Tineri pentru Cristos. Nu a fost nici vacanţă dar nici muncă din greu. A fost o plăcere să lucrez cu copii şi tineri din diferite localităţi ale Moldovei.

Echipa de lideri a fost foarte unită şi a slujit cu dedicare împreună. Sau împrietenit şi au fost ca o familie toţi cei care au fost acolo. Dar mai multe despre tabere vă voi povesti în următoarele reportaje.

Acum trebuie sa lucrez la materialele pentru ziar, dar năduful din oraş îmi blochează mintea. Chişinăul este un adevărat cuptor. Vara în oraş este un adevărat chin pentru mine, abia aştept să plec la următoarea tabără. Dar până atunci vă voi mai povesti multe lucruri interesante. Mai reveniţi, eu vă voi aştepta cu noi informaţii…

De Doina Bejenaru Publicat în Diverse

2 comentarii la “Am revenit în cuptor.

  1. Salut
    inca nu le-am publicat o sa le pun si iti las un link pe mess.
    Salutari de la toti tinerii din Vatra, te iubesc si le e tare dor
    de tine.
    fii binecuvintata de Domnul

Lasă un răspuns

