Ce este dragostea pentru tine?


Nu ştiu dacă omenirea a putut defini vreodată cu adevărat această noţiune. Definiţia perfectă ne-a dat-o Dumnezeu în 1 Corinteni 13. Eu definesc dragostea ca emoţia care mă face mai bună, sentiment ce mă înalţă, intesitatea care îmi taie respiraţia. Ştiu că iubesc atunci când am curajul să spun prima iartă-mă chiar dacă nu doar eu am partea de vină, ştiu că iubesc atunci când iert fără ca celălalt să spună iartă-mă, iubesc atunci când dăruiesc o îmbrăţişare celui care nu poate să spună iartă-mă ajutându-l să înţeleagă că am iertat. Ştiu că iubesc, dacă pot să mă rog pentru cei ce mi-au greşit. Ştiu că iubesc dacă pot să văd o rază de lumină în întuneric şi ură. Dragostea mă face să trăiesc, să trăiesc din plin în bucurie şi întristare, în cădere şi înălţare, în tăcere şi în furtună. Dragostea nu e doar o emoţie trecătoare, nici o emoţie colorată care repede se poate epuiza. Dragostea continuă să trăiască în mine şi prin mine indiferent de trăirile mele. Şi tot ea mă învaţă să trăiesc dăruind altora iubire, bucurie, încurajare, pace, susţinere, prietenie. Doamne ce frumoasă e dragostea adevărată. Nu cred că am cunoscut toate culmile acestui munte mare dragostea, dar tot trăiesc cu dorinţa arzătoare în fiecare zi de a descoperi cât mai mult din acest mare har DRAGOSTEA!!!

4 comments on “Ce este dragostea pentru tine?

  1. Pingback: Ce este dragostea pentru tine? - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. as adauga ce dragostea e si o alegere … ai atins partea asta, da nu ai defnit-o ca o alegere …

    au as defini-o ca alegere … aleg sa iubesc chiar daca asta ma face vulnerabil, dezavantajeaza la un moment dat.

  3. Exact, sunt de acord cu tine Dani. Am ales să iubesc, şi pentru că am ales pot să iubesc în aceste circumstanţe :) Adesea facem alegeri fără să ştim ce consecinţe vom suporta. Dragostea adevarată aduce multe emoţii colorate, dar şi secvenţe sumbre, dar tot ea este cea care dă puterea şi curajul de a trece peste porţiunea sumbră de pe trecerea de pietoni :)) Dumnezeu e bun şi un exemplu perfect de dragoste şi dăruire. Conectat la sursa Lui poţi iubi oricând şi pe oricine, în orice circumstanţe :) Totul depinde doar dacă vrei şi doar dacă alegi să iubeşti :)

Lasă un răspuns

